Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 4, 2013
Image Size
213 KB
Resolution
1280×720
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
737
Favourites
9 (who?)
Comments
6
×
Safe Haven by ElvenWhiteMage by Dahlia-Bellona Safe Haven by ElvenWhiteMage by Dahlia-Bellona
This was a commission done by :iconelvenwhitemage: of Connor, Maya (Yes, Pregnant...again! Lol) and James....a scene coming up in Paradox Rising! Thank you so much!

If you want to favorite this piece, please visit the original Artist's DA Profile and favorite the original piece. Check out the artist's other work while you're at it :)
Add a Comment:
 
:iconjulie212:
julie212 Featured By Owner Feb 6, 2013
yay!! so excited. Mini connor so cute.
Reply
:iconpatrikah:
Patrikah Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
wah? another one? XD i still love this either way :)
Reply
:iconinv4derb00:
Inv4derB00 Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
OMG HOW CUTE!!!! Im planning for Jennifer and Ezio to have a child. Idk when :icontrollfaceplz:
Reply
:iconvive-la-liberte:
Vive-La-Liberte Featured By Owner Feb 4, 2013  Student General Artist
UGHH YOU BEAT ME!! Hera was gonna have a baby!! :(
Reply
:icondahlia-bellona:
Dahlia-Bellona Featured By Owner Feb 4, 2013  Student Writer
Lol..this was planned from the first version...just moving it into this one
Reply
:iconvive-la-liberte:
Vive-La-Liberte Featured By Owner Feb 4, 2013  Student General Artist
Aaww shoot ._. whats ur baby's namme? and I have a song suggestion for your playlist(:
Reply
Add a Comment: